کاملترین

حریم شخصی

کاملترین با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران و مشتریان خود قائل می باشد، جهت ارائه خدماتی امن و مطمئن به کاربران خود برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند.اطلاعاتی که مورد نیاز است شامل آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما می باشد.

 

 ایمیل، آدرس و شماره تلفن‌هایی که شما در سایت وارد می‌کنید به منزله تایید از جانب شماست و همه ارتباطات و تعاملات مجموعه کاملترین با شما از طریق آن‌ها صورت خواهد گرفت. در صورتی که این اطلاعات به طور کامل وارد نشده باشد، مجموعه کاملترین جهت اطمینان، اطلاعات تکمیلی و بیشتری را از مشتری درخواست می کند. همچنین شما می توانید برای خریدهای خود آدرس و شماره تلفن فرد دیگری را ذکر کنید که بدین ترتیب محصول مورد نظر شما به آن آدرس ارسال می‌گردد.

مجموعه کاملترین ممکن است برای برقراری ارتباط با مشتریان از این اطلاعات استفاده کند و یا برای درجریان گذاشتن مشتریان از آخرین اخبار و محصولات پیام‌هایی را برای شما ایمیل کند یا از طریق پیام کوتاه پیام بفرستد. در صورتی که تمایلی به دریافت آن‌ها نداشته باشید می‌توانید عضویت در خبرنامه را کنسل کنید.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران می باشد و به منظور جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. همچنین در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نماید.

کاملترین نیز همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی کاملترین و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها، اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

کاملترین تمام توان خود را برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید.  

شماره ثابت: ۳۲۳۴۴۶۱۴-۰۱۱  و ۳۲۳۴۴۶۵۱-۰۱۱