کافه, مجله کاملترین

نکات بسیار مهم برای کافه های بیرون بر

لیوان کاغذی کاملترین

در چند سال گذشته قهوه‌های بیرون بر محبوبیت عجیبی یافته‌اند . بسیاری از کافه‌ها در کنار قهوه‌ای که در داخل کافه سرو می‌کنند بخش بیرون بر خود را هم راه انداخته‌اند. تقریبا کمتر کافه‌ی محبوب و پرطرفداری را میتوان یافت که بیرون بر یا همان تیک اوی ندارد. دلیل هم بسیار ساده است؛ مردم دوست دارند درمواقعی که عجله دارند و زمان نشستن در کافه ندارند، از همان کافه‌ای بیرون برشان را سفارش دهند که به طور معمول برای کافه نشینی انتخاب می‌کنند. آشنا بودن به منو، حس تعلق که البته بستگی به مشتری مداری آن کافه دارد و البته پسندیدن کیفیت و … . همه و همه دلایلی هستند که هر فرد کافه برویی در هر شهری یک یا چند کافه را بیشتر از همه می‌پسندد و بالطبع علاقه دارد بیرون برش را هم از همان کافه تهیه کند. این وسط اما چند مشکل جزئی وجود دارد که باعث می‌شود طعم قهوه بیرون بر شما با آن چه که در کافه تجربه کرده‌اید متفاوت باشد.

چرا لیوان کاغذی برای قهوه بیرون بر

مشکل بسیار مهمی که اکثر کافه ها به آن توجه نمیکنند مربوط به لیوان‌‌های قهوه بیرون بر است. حتما می‌دانید که خوردن نوشیدنی‌های گرم از لیوان‌های یکبار مصرف پلاستیکی یا پلی استری ایده‌ی خوبی نیست. نه تنها ریختن مایعات داغ در این گونه لیوان‌ها می‌تواند باعث وارد شدن برخی سموم در نوشیدنی شما شود، بلکه این موضوع طعم قهوه‌ی شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مورد ترجیح بر استفاده از لیوان‌هایی است که جنسی کاغذی دارند و یا از جنس‌های مرغوب‌تری ساخته شده‌اند که مناسب مایعات گرم هستند. امروزه اکثر کافه‌ها از چنین لیوان‌هایی استفاده می‌کنند. به علاوه بسیاری از دوست داران طبیعت هم معتقدند که استفاده از لیوان‌های پلاستیکی که زمان بیشتری برای تجزیه شدن نیاز دارند ایده‌ی خوبی نیست.

تاثیر جنس لیوان بر مزه قهوه بیرون بر

در نظر داشته باشید لیوان‌های کاغذی نامرغوب هم حتی گاهی بو یا مزه‌ای را به بو یا مزه‌ی قهوه شما می‌افزایند که موجب می‌شود شما حس کنید طعم قهوه بیرون برتان با طعم قهوه‌ای که در کافه امتحان کرده‌اید فرق دارد.به همین دلیل پیشنهاد میشود از کافه دار بخواهید لیوان را از تولید کنندگان معتبر تهیه کنند. مجموعه کاملترین یکی از تامین کنندگان لیوان های کاغذی دوجداره و سه جداره با کیفیت برای قهوه بیرون بر هست که ضمانت میکند لیوانها هیچ تاثیری بر روی مزه نوشیدنی نمیگذارد
و نوشیدنی شما همان تاثیر فضا و بوی قهوه که در کافه میپیچد را دارد و میزان لذتی که از خوردن قهوهتان میبرید به اندازه نوشیدن قهوه در خود کافه می باشد.

علت دیگری که ممکن است بر مزه‌ی قهوه بیرون بر تاثیر داشته باشد درواقع ناشی از تاثیر فضای خود کافه و بویی که در آن پیچیده، بر لذتی است که از خوردن نوشیدنیتان کسب می‌کنید. بوی ناشی از قهوه‌ی تازه دم شده که در بسیاری از کافه‌ها فضا را در بر می‌گیرد با تحریک حس بویاییتان لذت خوردن قهوه را دو چندان می‌کند. علاوه بر این حس خوبی که شما نسبت به کافه مورد علاقه‌تان دارید، موسیقی خوب و … همه و همه می‌توانند بر روی ادراک شما از طعم قهوه‌ای که می‌خوردید تاثیر گذار باشند.

از دست رفتن دمای مطلوب قهوه بیرون بر

موضوع بعدی مربوط به زمانیست که شما قهوه‌تان را از کافه بیرون بر دریافت می‌کنید و پس از چند دقیقه گیر کردن در ترافیک و رانندگی یا حتی تا رسیدن به فضایی مناسب برای نوشیدن آن، قهوه‌تان را میل می‌کنید. در این حالت دمای قهوه بدون شک تفاوت اندکی با دمای مطلوبی که هنگام سرو داشته دارد و این دما مستقیما بر روی میزان مطلوب بودن قهوه‌تان از نظر شما تاثیر‌گذار است. به همین علت برخی کافه‌ها سعی می‌کنند نوشیدنی‌های گرم را در ظروفی ارائه کنند که دمای مطلوب نوشیدنی را حفظ می‌کند. لیوانهای درب دار مجموعه کاملترین تا حدود زیادی از هدر رفتن حرارت قهوه جلوگیری میکند. داشتن درب مطمئن یکی دیگر از موارد مهم لیوان های بیرون بر مجموعه کاملترین میباشد.

سخن پایانی

اگر شما هم تجربه‌هایی از تفاوت طعم بیرون برتان نسبت به آنچه در خود کافه چشیده‌اید دارید یا دلایل دیگری برای این تفاوت طعم می‌شناسید با ما درمیان بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید